Mer 21 Déc 2005, 1:03 pm
Mer 21 Déc 2005, 7:34 pm
Mer 21 Déc 2005, 8:44 pm
Jeu 22 Déc 2005, 11:45 am
Jeu 22 Déc 2005, 12:46 pm
Jeu 22 Déc 2005, 12:54 pm
je suis tres indécis, est-ce que je met un hood noir ou je le laisse blanc, ou je met une couche de carbone dessus, ak les lumiere de corolla un hood noir sa serait jolie.
* Body modifications
o aerodynamic-looking body kits
o wings and spoilers that serve no useful function. With FF/FWD cars, for example, rear-end downforce helps very little. Also, the largest spoilers have very little effect until the car is driven at a very high speed.
o carbon fiber hoods (sometimes fiberglass replicas made to look like carbon fiber)
o excessively large wheels ("rims") (for example chromed, or "dubs") that often decrease acceleration due to higher rotational inertia. Handling is also often made worse by the extra unsprung weight.
o dual windshield wipers replaced with uniwiper.
o improperly lowered suspension, such as stock springs shortened by cutting. This action is frowned upon by both seasoned tuners and spring manufacturers. Cutting springs may severely compromise safety and handling characteristics.
* Aesthetics
o bright paint or interior, frequently in contrasting colors
o decals and stickers
+ for aftermarket parts not actually present on the vehicle
+ with the name of the car's model in a stylized font, usually covering the upper rear window
+ in kanji characters
+ excessive graphics that don't seem to "fit" with the car (i.e. side graphics, etc.)
o badging from other higher performance vehicles (Honda's "Type-R" and Nissan's "GT-R" being the most common)
* a loud, free-flowing exhaust system with a large cylindrical resonator at the rear of the car (often referred to as a "fart can", "fart cannon", "coffee can exhaust" or "bee fart exhaust"). Some vehicles also sport dual-pipe catback exhaust systems with two exhaust tips.
* racing equipment used in an improper manner. For example, a Racing Tachometer used in an automatic transmission car meant to be used in a manual transmission car.
* Lighting
o neon and LED lighting, such as lighted windshield washer nozzles, underbody neon lights, etc.
o Euro-style taillights (also known as "altezza"-style lights or "altezzas")
o Super-bright headlight bulbs (although most of these bulbs offer better lighting than conventional halogen bulbs), colored bulbs, often illegal, which are used for turning signals, side-markers, etc.
o Unnecessary fog-lights and extra lighting units usually intended for off-roading vehicles. (often intended for Rally races.)
Jeu 22 Déc 2005, 1:02 pm
Je sais pertinement que si je fais un sondage pour savoir qui aime la couleur de mon char, je risque fort d'être le seul à dire 'oui' !
Jeu 22 Déc 2005, 7:01 pm
Jeu 22 Déc 2005, 9:24 pm
SUZUKI_SPORT a écrit:ouni je suis daccord avec toi pareil 6mon ..mais une hood noir cest pas rice lol....cest juste ca....une ae86 cest une trueno...(corrola hatch back fwr) sa sortai a lorigine avec une bumper noir et dans cetain cas un hood noir....ces juste une style..oui sur un civic tout rouiller avec des pisette bleu pi un tail pipe de 4 pouce ca fait rice..mais a lorigine des jdm...ces juste que les cahr au japon yo na 50% des cas on des hood juste noir....et non cest pas en carbonne...noir avec full des clear...cest juste le style jdm cest tout.....ya bcp plus de monde que vous penser qui on des hood simplement noir sur des skyline de 100 000$ pcq tant qua moi carbonne ca gache tout laspect noir car cest pas realeement noir ...et un hood en carbonne la plus part du temp il est peinturer la couleur du char. cetai juste tanner que le monde bitch apres le style jdm..pcq tant qua moi cest la le plus beau..jaime mieu un char blanc avec des mags jsm noir pi un hood noir qun char avec un tellement gros bodykit que ca ressemble meme pu au cahr avec une peinture verte flash que cest sur que la police va te voir quand tu va crisser ton char dans la peanut !!! lol..jdm cest pratique en plus !!!!! et pour pas etre off topic......ta ride mek elle est vraiment clean...et le kodak que ta prit ces kel marque.....ca lair pas mal de qualiter comme jouait ...combien de mega pixel ???
Ven 23 Déc 2005, 1:47 am
Ven 23 Déc 2005, 8:03 am
Ven 23 Déc 2005, 2:17 pm
Ven 23 Déc 2005, 2:55 pm
Ven 23 Déc 2005, 11:07 pm
Sam 24 Déc 2005, 12:40 pm
sebzgti a écrit:sa fite tu bien avec le hood ta tu besoin de retravailler les ailes ?!?
si ta a retoucher les ailes c 30$ chaque ché st-amand des flambette tu peu en profiter pour faire des marque dessu comme les bmw j mon chumé la fai sur des ailes jobber pour son accord 92 mais les a toujours pas poser...